« این جریان را بیماری مسری است» چرا که در این مسیر هیچ افزایش تولید در جریان نیست و تنها یک جابجایی در قدرت و ثروت رخ می دهد و حجم افزایش رقابت، علی رغم اینکه قرار بود به سود طبقه متوسط پایان پذیرد خود به خود به سمت رقابتی شدن فضا و محدودیت پذیرش مدام و در نتیجه به گران شدن این جریان، منجر شده و این رشد قیمت کمی، سازمان سنجش را از درو ن راکد و فاسد و ارقام را برای ارتشاء قابل توجه نموده و به یکباره سیستم از جنبه های مختلف فاسد شدن را آغاز کرد( فروش سوالات ، حذف در مصاحبه ها، فروش جا ، ...) و از سویی به علت عدم درک سیستمی از شکل گیری این ماجرا، اقدامات پلیسی و قضایی افزایش پیدا نمود. بنابراین امنیت کاری افت کرد و سازمان های آموزش عالی آغاز بی اعتباری خود را تجربه کردند که این بی اعتباری در سالهای آتی به بی اعتباری علمی و عملی مدارک تحصیلی نیز خواهد انجامید و از این مسیر حکومت به زودی دچار چالشهای بحران زا خواهد شد و عدم جلوگیری سیستمی این بحران به حساب خودساختگی این ماجراها از سوی دولت و حکومت گذاشته می شود. ودیری نخواهد پایید که شایعه حضور متنفذین در این بخش نیز دامن زده شده و حکومت مدام باید تاوان عدم مناسب اندیشی کارگزاران و سیاست بازان خود را به شکل تبعیض و فساد اداری، آموزشی و اجرایی بپردازد.پس از ارتشاء و فساد و بی بندوباری و تبعیض بیش از آنکه صرفاً یک پدیده فردی، شخصی و سازمان یافته از بیرون باشد ریشه در مدلهای

۱ نظر:
سلام
باید به عرض برسانم که اگر این اتفاق در این سیستم نمی افتاد جای تعجب بود که وقتی فساد وارد کشوری شود اول از همه اموزش و پرورش ان را نشانه می رود چرا که بهترین جا برای رشد همان جاست .نگاه صنعتی یک نگاه خشن و بی روحی است که همه جا را می خشکاند
ارسال یک نظر