۱۳۸۸ فروردین ۳۱, دوشنبه

تعویض آدرس وبلاگ

بزودی آدرس وبلاگ تعویض خواهد شد. خوشحال خواهم شد نظراتتان را راجع به نواقص این وبلاگ و یا پیشنهاداتتان را برای بهبود وبلاگ ارسال کنید.

۳ نظر:

مریم گفت...

وبلاگتون بیچاره بد نبود!!؟! ولی اگه بخواین عوض کنید سیستم بلاگ اسکای از نظر راحتی کاربر ها ..مناسب و خوبه.
...راستی حالا که میخوایید آدرس رو عوض کنید یک سوال ...چرا برگ سبز؟! این سوالو به این دلیل پرسیدم که اسم وبلاگ خودمو کاملا با حس ویژه ایی انتخاب کرده بودم...دوست دارم بدونم برای شما هم دلیل خاصی داشته یا نه! :)

یه دوست گفت...

وبلاگتون خوبه به نظرم . برای بهبودش حتماً برنامه های خاصی دارید که مشتاقیم ببینیم. پیشنهاد من هم اینه که دقت بیشتری در ارتباط با قرار دادن پاسخ های مرتبط با پیام اصلی شود . و اینکه مطالب گذشته در دسترس باشه . و در سمت راست یا چپ وبلاگ به صورت ماهانه مشخص بشه .قرار دادن لینک های مرتبط خوبه.موفق باشید.

یه دوست گفت...

مطلبی که میخوام بگم مربوط به این موضوع نیست.. پیشنهادم برای بهبود کل مجموعه است:
آقای رضائی ما شاهد تلاش شما و همکارانتون در بنیاد فرهنگ و زندگی هستیم و قدر دانیم. دلمون میخواد که شما روز به روز رشد بیشتری داشته باشید چون جامعه ما هر روز برای به دست اوردن آگاهی تشنه تر میشه . به همین جهت پیشنهاد دارم که بنیاد بایست رو جنبه های دیگه ای هم سرمایه گذاری کنه . اینکه حضورشخص شما باعث برگزاری این مجموعه بشه خیلی مطلوب نیست .چون در صورت نبود شما به هر دلیلی, کار مجموعه متوقف میشه . مسلماً شما به این موضوع هم فکر کردید و براش برنامه دارید و افرادی رو آموزش دادید که اگر اینطور باشه باعث افتخار ماست که با مجموعه پویایی آشنا شدیم.
مطلب دیگه اینکه اردوها باعث ارتباط صمیمی و بهتری بین دانشجو ها میشه . اگر زمانش در اواسط دوره باشه بهتر از پایان دوره است. ضمن اینکه ما منتظر برگزاری کارگاهها هم هستیم.موفق باشید.